Veelgestelde vragen

Heb je een vraag voor ons. Kijk eens bij veelgestelde vragen wellicht staat je antwoord er tussen. Staat je antwoord er niet tussen dan kun je contact met ons opnemen via info@suikervrijesnoepjes.nl 


1. Levertijd

1.1. Wat is de levertijd?

We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Je ontvangt van ons een Track and Trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen

In sommige gevallen kan een product onverwachts niet leverbaar zijn of een langere levertermijn hebben, wij houden je altijd op de hoogte wanneer de bestelling verzonden gaat worden. 

1.3. Ontvang ik een Track and Trace code?

Ja, zodra je bestelling verzonden is ontvang je een Track and Trace code.

1.2. Met welke vervoerder werken jullie samen?

Wij verzenden via PostNL.

1.4. Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee, het is niet mogelijk om je bestelling bij ons af te halen.

1.5. Wat als ik niet thuis ben?

Wanneer je niet thuis bent bij de bezorging van het pakket probeert de bezorger het pakket bij de buren te bezorgen. Wanneer de buren niet thuis zijn of het pakket niet willen aannemen ontvang je een briefje in de brievenbus om een nieuwe afspraak te maken. Binnen 5 werkdagen moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden anders wordt het pakket retour gestuurd. Het pakket opnieuw opsturen zorgt voor extra kosten deze kosten zijn voor rekening van de besteller.


2. Betalen

2.1. Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt je bestelling betalen via: IDEAL

2.2. Kan ik achteraf betalen?

Nee, op dit moment kun je nog niet achteraf betalen.